Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ: 3ο Σεμινάριο «Δύσκολες σχέσεις: Η ακαδημαϊκή, η δημόσια και η σχολική Ιστορία» Παρασκευή 15 Ιανουαρίου, στις 19.00

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ «ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑΣ»

ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ

ΠΕΡΙΟΔΟΣ Α΄

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2016

ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

«Δύσκολες σχέσεις: Η ακαδημαϊκή, η δημόσια και η σχολική Ιστορία»
Παρασκευή 15 Ιανουαρίου στις 7.00 μ.μ


Φέτος στο Αλληλέγγυο Σχολείο της Μεσοποταμίας ξεκινάμε μια νέα προσπάθεια.
Πλουτίζουμε το πρόγραμμα των μαθημάτων και των άλλων εκδηλώσεών μας με μια σειρά
μηνιαίων σεμιναρίων που σκοπός τους είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μας και των
ενήλικων φίλων μας. Τα σεμινάριά μας ωστόσο είναι ανοικτά σε όποιον θέλει να τα παρακολουθήσει,
γιατί τα Αλληλέγγυα Σχολεία είναι κέντρο της γειτονιάς, τόπος συνάντησης, τόπος ανταλλαγής ιδεών
και γιατί όχι τόπος δημιουργίας ιδεών. Τα σεμινάριά μας φέτος έχουν ως κέντρο της την έννοια
της επιστήμης και ο γενικός τίτλος τους είναι «Συζητώντας για την επιστήμη».

Τρίτος εισηγητής ο καθηγητής Χάρης Αθανασιάδης με θέμα
«Δύσκολες σχέσεις: Η ακαδημαϊκή, η δημόσια και η σχολική Ιστορία».

Ο Χάρης Αθανασιάδης είναι ιστορικός της εκπαίδευσης και εργάζεται ως αναπληρωτής καθηγητής
στο Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα και οι μελέτες του επικεντρώνονται στο κίνημα
του εκπαιδευτικού δημοτικισμού, τις κοινωνικές διαμάχες που αναπτύσσονται γύρω από τη σχέση
έθνους και σχολείου και την επίδραση των εκπαιδευτικών συνδικάτων στη διαμόρφωση
της κρατικής εκπαιδευτικής πολιτικής.
Χαρακτηριστικές δημοσιεύσεις του σε αυτές τις τρεις περιοχές:
Δάσκαλοι και εκπαιδευτικός δημοτικισμός, Μεταίχμιο, 2001·
«Έθνος και σχολική ιστορία: Η πολεμική στο βιβλίο “Ιστορία Ρωμαϊκή και Μεσαιωνική,
146 π.Χ. – 1453 μ.Χ.” της Β΄ Γυμνασίου (1965)», Δοκιμές.
Επιθεώρηση Κοινωνικών Σπουδών, τχ. 14-15, 2009·
«Εκπαιδευτικά συνδικάτα και εκπαιδευτική πολιτική: Όψεις του 20ού αιώνα» στο
Ιωσήφ Μπουζάκης (επιμ.), Πανόραμα ιστορίας της εκπαίδευσης, τόμ. Β΄, Gutenberg, 2011.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου